Osebna blagovna znamka je lahko zaznana kot podjetniška velesila. Predstavlja »tisto nekaj«, kar lastnika osebne znamke loči od drugih in temelji na samopromociji, ki vzpostavlja zaupanje in pomaga vzpostaviti čustveno povezavo za vzpostavitev dolgoročne zvestobe znamki.
Osebna blagovna znamka je strateški proces, namenjen ustvarjanju, pozicioniranju in ohranjanju pozitivnega javnega dojemanja samega sebe. Koncept izhaja iz dveh glavnih teoretičnih temeljev: trženja in samopromocije. Definicije, ki temeljijo na trženju, oblikujejo osebno blagovno znamko z izrazi, kot so »izdelek«, »dodana vrednost« in »obljuba«, znamko primerjajo z blagovno znamko izdelkov in se osredotočajo na diferenciacijo in tržno pozicioniranje. Nasprotno pa definicije samopredstavitve poudarjajo osebno identiteto, ugled in upravljanje s podobo ter poudarjajo, kako se posamezniki projicirajo, da oblikujejo javno dojemanje.
Uspeh pri osebni blagovni znamki se obravnava kot rezultat učinkovitega samopakiranja in Martha Stewart je zagotovo večdimenzionalna sila. Začetki njene blagovne znamke izhajajo iz močne delovne etike, ki jo je razvila v mladosti, kar ji je omogočilo disciplino pri upravljanju in ustanovitvi osebne blagovne znamke, ki posega v različne industrije in navdihuje širok krog potrošnikov. Poleg začetne manekenske kariere je postala uspešna borzna posrednica, s čimer si je ustvarila tudi velik krog uspešnih in zelo bogatih ljudi. Leta 1973 je Martha svojo strast do kuhanja predstavila javnosti in ustanovila lastno gostinsko podjetje za catering, kmalu pa se je znašla tudi v pogovornih oddajah in revijah, kjer so razpravljali o hrani, pogostitvi, zabavi in gospodinjstvu. Nato je leta 1982 izdala svojo prvo kuharsko knjigo Entertaining ter se, z izidom revije Martha Stewart Living, kmalu razširila tudi v založništvo in postala strokovnjakinja za lifestyle, kot jo poznamo danes. Martha Stewart je prvič postala milijarderka, potem ko je leta 1999 na newyorški borzi javno objavila svoje podjetje Martha Stewart Living Omnimedia, zaradi česar je postala prva Američanka, ki je postala »self-made« milijarderka.
Čeprav se je sredi kariere soočila z velikim pravnim škandalom, to ni končalo njene blagovne znamke. Po petmesečni zaporni kazni zaradi obtožbe o trgovanju z notranjimi informacijami, je Stewartova odstopila s položaja v upravnem odboru newyorške borze ter s položaja izvršne direktorice in predsednice Martha Stewart Living Omnimedia. Kljub temu, da je cena delnice Marthe Stewart Living Omnimedia po njeni obsodbi strmo padla, je Martha znova okrepila svojo znamko, začenši z oddajo The Martha Stewart Show in izdala vrsto novih knjig o kuhanju, peki, gospodinjstvu in celo o ustanovitvi lastnega podjetja.
Sklenila je številna partnerstva za prodajo izdelkov za dom, rokodelskih predmetov in potrebščin za zabave z podjetji Home Depot, J.C. Penney (700 trgovin znotraj J.C. Penneyja), Walmart, Michaels in Macy’s (linija pohištva). Od ustvarjanja linije zamrznjenih živil za Costco, do odprtja trgovine, ki poudarja in promovira ameriške znamke, do celo začetka predstave s Snoop Doggom, Martha se zagotovo ne omeji na en izdelek. Njena znamka ostaja močna, zaradi njene dosledne sposobnosti, da svoje strasti deli s svetom na surov in povezljiv način. Marta je danes še vedno zelo prisotna tudi na televiziji. Poleg njenih oddaj je bila leta 2024 na olimpijskih igrah v Parizu z raperjem Snoop Doggom posebna dopisnica NBC, skupaj imata tudi svojo oddajo. Konec leta 2024 je izdala že 100 knjigo z naslovom Martha, publikacija Forbes pa danes ocenjuje, da je njena vrednost približno 550 milijonov dolarjev.