V današnjem nasičenem tempu vsakdana, ko smo z vseh strani BOMBARDIRANI Z RAZNIMI ZNAKI IN VIZUALNIMI PODOBAMI, nas malo katera podoba pritegne tako, da nam ostane v spominu. Gledanje televizije, brskanje po spletu, branje časopisa, sprehod po ulici, obisk nakupovalnega središča, povsod na nas preži kopica raznih vizualizacij, oglasov in družbenih sporočil. Kaj pritegne našo pozornost?
JE TO DOBER ZNAK, zanimiva stilsko oblikovana EMBALAŽA IZDELKA, enotno oblikovana CELOSTNA PODOBA ZNAMKE? Vsi udeleženci, ki na trgu ponujate svoje izdelke ali storitve se sprašujete kako pritegniti kupce, potencialne nove potrošnike ter širšo javnost. Kako pritegniti že ob prvem stiku z vašo znamko, pokazati vašo nadpovprečnost ter kako dolgoročno zadržati uporabnike?
K temu cilju vas lahko pripelje kakovostno oblikovana in učinkovito upravljana vizualna podoba. Gre za pomemben vir informacij o samem izdelku, storitvi, znamki ali podjetju, saj javnosti ta podoba služi kot informiranje ter predstavitev. Vizualna podoba je celota med seboj povezanih elementov – znak, tipografija, barve, embalaža izdelka, dopisno gradivo podjetja, promocijski material, označevalne table, službeno vozilo, interier poslovnega prostora… na podlagi vsega si uporabniki in javnost izdela svoje mnenje in odločitev za nakup. Pomembno je, da je podoba oblikovno dovršena, enotna ter ustrezno usmerjena, saj s pomočjo tako obravnavane podobe organizacija sporoča svoje identiteto, vrednote, stil. V primeru, da je ta podoba v očeh potrošnikov in javnosti pozitivna, si podjetje zagotovi VEČJO PREPOZNAVNOST, UGLED IN VEČJI DOBIČEK.