Znamke visoke mode odpirajo kavarne

Znamke visoke mode že dolgo časa niso prisotne strogo le modni industriji, trendi nakazujejo, da se vse pogosteje pojavljajo v pohištveni, avtomobilistični in celo kulinarični ponudbi. Luksuzne znamke tako ena za drugo odpirajo kavarne, cocktail bare, restavracije in celo hotele, v katerih modni navdušenci danes zahajajo skoraj religiozno. V teh modno-gurmanskih svetiščih pa se zelo dobro zavedajo vseh pozitivnih učinkov znamčenja in tako premišljeno umestijo svoje znake in značilne grafične potiske skoraj povsod. Vse je ožigosano in tako kot nalašč za fotografiranje in deljenje na socialnih omrežjih.

Armani se je, s številnimi hoteli, restavracijami in lokali po celem svetu, na povsem na novo pozicionirala na trgu. S svojo svetovno verigo luksuznih hotelov se je znamka Bvlgari trdno zasidrala v luksuzni turistični ponudbi. Fendi slovi po trendi pop-up kavarni v Londonski veleblagovnici Harrods. Zeleno bela barvna kombinacija pa je eden ključnih elementov grafične podobe Ralph’s Coffee pražarn in kavarn znamke Ralph Lauren, ki se nahajajo v New Yorku, Tokiu, Hong Kongu. Najbolj znameniti Gucci Café se nahaja v milanski galeriji Vittorio Emanuele II. Modna hiša Dior in svetovno znani mojster slaščic Pierre Hermé so v korejskem Seoulu lansirali Café Dior, ki slovi po perfekciji francoskih slaščic.