Znamko Fendi sta leta 1926 v Rimu ustanovila Adele Casagrande in Eduardo Fendi. Dve desetletji kasneje sta modernizacijo podjetja, ki se je ukvarjala pretežno s proizvodnjo krznarskih izdelkov, zaupala svojim petim hčeram, ki so leta 1965 k sodelovanju povabile obetavnega mladega oblikovalca Karla Lagerfelda. Modni hiši se je pridružil kot freelancer, kar je bilo za tisti čas nekaj povsem novega. Vse od ustanovitve so bili pri znamki osredotočeni predvsem na oblikovanje krznenih in usnjenih oblačil in modnih dodatkov, namenjenih predvsem starejšim gospem višjega sloja. S prihodom Lagerfelda pa so se uveljavili kot prestižna italijanska modna hiša znana po vsem svetu.
Lagerfeld je moderniziral do tedaj tradicionalno krznarsko obrt ter z novim designi in pristopom znamki prinesel moderen videz. Poleg samih modnih kreacij se je osredotočil tudi na elemente grafične podobe. Znano je kako je v treh sekundah skiciral nov logotip znamke – znani dvojni F, poimenovan Zucca.
Dvojni F je poleg grafičnega simbola označeval tudi njihov nov slogan Fun Furs, ki je bil za tedanji krznarski svet, nekaj povsem novega. Tako je Lagerfeld znamko repozicioniral na trgu in jo, s svojim inovativnim pristopom, usmeril v mlajšo, modernejšo ciljno publiko, kar se jim je zelo obrestovalo. Lagerfeld je v kasnejših letih aplikacijo znaka uporabil do skrajnosti, s čimer se je želel približati prepoznavnosti znamk Louis Vuitton in Gucci. Tako je bil Zucca simbol na veliko apliciran povsod – na oblačilih, modnih dodatkih, torbicah, čevljih ter celo dekorativnih izdelkih za dom. Lagerfeld je znamki prinesel povsem nov koncept, ki je modno hišo Fendi, po štiridesetih letih od ustanovitve, na novo umestil v svetu mode ter izstrelil med modno elito.