Slavno sodelovanje se je vrnilo in je že na voljo za nakupovanje.
Minilo je več kot 20 let, odkar je japonski umetnik Takashi Murakami prvič sodeloval z znamko Louis Vuitton. Takratni kreativni direktor Marc Jacobs ga je zaposlil, da bi izdelal serijo torb in dodatkov za Vuittonovo kolekcijo pomlad 2003. Murakamijev vzorec monograma v mavričnih odtenkih in izvirni liki, vključno z obrazom v obliki češnjevega cveta, so krasili nekatere Vuittonove najbolj ikonične torbice in z leti je kolekcija LV x Murakami postala eno najbolj komercialno uspešnih modnih in umetniških sodelovanj. To je bilo prvič, da je hiša dovolila spremeniti svoje legendarno platno Monogram.
Z novo kolekcijo Louis Vuitton prinaša vse nazaj domov z veselo novo kolekcijo LV x Murakami za pomlad 2025, ki je z januarjem na voljo za nakup. Znamka je kot obraz kolekcije izbrala trendi ameriško igralko in pevko Zendayo. Kot pri izvirni kolekciji, tudi novo navdihuje japonski izraz kawaii – kar pomeni srčkan z linijo, ki vključuje Murakamijev pogled na monogram Vuitton v 33 različnih odtenkih. Torbe vključujejo že omenjeni Speedy, Keepall, Dauphine in OnTheGo. Del ponudbe so tudi pasovi, denarnice in čevlji s potiskom Murakami, pa tudi rolka in omara, narejena po naročilu, s 33 torbami Speedy.
Murakamijevo delo vedno raziskuje teme, povezane s komercializmom in pop, pri čemer se opira na elemente znanstvene fantastike, anime in tradicionalnega japonskega slikarstva – vse to je pripomoglo k temu, da je njegovo ustvarjalno partnerstvo z Louisom Vuittonom tako zgodovinsko.
“Ko zdaj gledam nazaj, resnično čutim, da je bilo veliko pomena,” pravi Murakami o tem prvotnem sodelovanju. “Takrat nisem imel pojma, kakšna blagovna znamka je v resnici Louis Vuitton in nisem razumel vpliva spremembe klasične osnovne barve izdelkov v čisto belo.” Dodal je: “Zdaj pa vidim, da je sprememba iz nečesa čisto elegantnega v nekaj barvitega resnično močno vplivala.”