Gre za kolekcijo na katero so oboževalci obeh znamk čakali od lanskega leta, ko so se pojavile prve napovedi o sodelovanju dveh modnih gigantov. Združitev luksuzne estetike prestižne modne hiše in funkcionalnosti znamke športnih oblačil, obutve in opreme je že na prvi pogled popolna kombinacija za uspeh. V sporočilu za javnost so zapisali, da gre za združitev dveh znamk s podobno zgodovino in vrednotami.
Kolekcijo zaznamujejo bogati grafični vzorci v stilu 70-tih, prepoznavni potiski znaka, združeni s funkcionalnostjo in tehnološko dovršenimi materiali za aktivnosti na prostem. Najbolj zaželen kos v kolekciji je zagotovo slavna The North Face puhovka z Gucci potiskom, šele potem pridejo na vrsto ostali kosi kot so t-shirt majice, puloverji, krila, obleke, nahrbtniki, pohodniški čevlji, nogavice, kape in celo šotor in spalna vreča. Kolekcija je bila najprej v zadnjih dneh decembra na voljo na Kitajskem, nato v začetku januarja v pop-up trgovini v newyorškem Brooklynu, v londonski veleblagovnici Selfridges, v Tokiju in Osaki. Šele nato v Avstraliji, Singapurju, Milanu, Parizu, Madridu, Berlinu, Moskvi, Bangkoku in Dubaju. Za nakupovanje pa se je bilo povsod potrebno prijaviti na žreb listo. Šele 22.1. bo kolekcija na voljo na spletnih straneh obeh znamk.